This weekend

 
Godmorgon! Eller ja, det är lunch nu men jag har bara legat nerbäddad med datorn hela morgonen. 
Gör lite småjobb som ska bli klart så fort som möjligt. Planerar bland annat 4 olika photoshoots som jag är så taggad på! Ska bli fotograferad av en fotograf jag aldrig träffat och Elin kommer stå som assistent och hjälpa mig få allting exakt som jag vill ha det. Tror ni alla kommer digga det! Är ensam i helgen så det blir massa fokus på allt detta nu! 
 
Har ändrat om lite på min blogg som ni ser! Lite större bilder, lite bättre. :)
Anonym

as snygg design! vilket tema har du utgått ifrån?

Svar: Tack så mycket!Home sweet home är temat! :)
Hanna Kero

Linda

Vart kommer plagget ifrån (bild nr 1)? Såå snygg :D

Svar: Ja, visst är koftan snygg?! Finns inget skönare jag bor typ i den! Den är från Monki :)
Hanna Kero

mamma

Ååå vad fint du gjort det här! Du är så vacker min sköna och jag längtar efter dej! Massor av kramar till dej! Puss!

Svar: Tack mamma <3 saknar dig med! Puss!
Hanna Kero

Sara - h o b b y f o t o g r a f

Hej, vad heter kameran du använder? Samt är den bra? Rekommenderar du den som typ andrakamera när man inte kan dra på en stor systemkamera? :) /Sara

Svar: Hej! Denna kameran jag har på bilderna är min systers Sony a5100, det är en mer kompakt systemkamera som jag absolut rekommenderar till mer vardagsfotografering! Du kan köpa till olika objektiv till den och den tar väldigt bra bilder + är lätt att bära med sig i väskan!

Du kan kika in på dessa inläggen för att se några resultat av den:

http://hannakero.blogg.se/2015/september/getting-a-tattoo.html#commentform

http://hannakero.blogg.se/2015/august/all-white-whats-up.html#commentform

http://hannakero.blogg.se/2015/august/back-in-sthlm.html#comment
Hanna Kero