December

 
 
Godkväll!
Idag är det första dagen av årets mysigaste månad! Jag har jobbat mitt första "riktiga" pass på Espresso House december till ära. Haft sura kunder, haft glada kunder, varit stressad, gjort fel, gjort rätt, velat dö, velat va lycklig, frågat miljoner frågor, varit helt lost, varit totalt närvarande.. ja haha.. går alltid till jobbet på Espresso House med nervositiet för att jag inte riktigt vet vad jag gör än. Men det är kul och alla mina kollegor är verkligen hjälpande och stöttande i mina svåra stunder. Haha alla är vi nya någon gång och det går fan inte som en dans på rosor för mig nu i början. Men det går bättre för varje gång, det måste jag erkänna!
 
Nu ska jag bara ha en lugn och mysig kväll med mig själv i soffan. Är inte ledig förrän 12 december nästa gång. Bara 10 jobbdagar kvar nu! 4/14 done. 
Denise Taylor

Jag skulle vara alldeles för nervös för att jobba på ett café, därför beundrar jag människor som klarar av det så grymt av dig! :D

ISA

haha men åh, första dagarna på nytt jobb är ju PAIN! du kommer nog sova gott inatt iaf ;)

Emma -Merakibeauty.se

det blir bara bättre :)

Ninni

Vilken fin tröja :) Vart är den från?

Svar: Ingen aning! Tror syrran har fått den av någon! :)
Hanna Kero