My little house

 
 
Nuuu har jag flyttat iiiiin!!
Åh vad bra det känns, det är så himla fint här! I veckan ska jag dra iväg till IKEA och köpa beddlakan som räcker över hela sängen.. haha just nu har jag bara för en 90-säng och jag har en 180... så känner att det är väldigt nöjdvändigt. Ska också till Ica imorgon och fylla på mitt kylskåp samt ta lite promenader så jag får se vad som finns här runt omkring! 
 
Världens absolut bästa syster hjälpte mig komma på plats idag. Alltså hon är alldeles för bra. Hon drog en del av min packning till sin praktik och hjälpte mig släpa allt genom hela stan. Fyfan vilken ängel hon är, jag älskar henne så otroligt mycket! <3
Maja

Hej!

Kan du berätta mer om ditt jobb på espresso House? Fick precis provjobb där och är så nervös!!

Svar: Hej, men åh vad kul!! Absolut kan jag göra det!
Hanna Kero

Elsa

Åh åh åh GRATTIS! Vad skönt att äntligen ha kommit i ordning :)

Svar: Tack så mycket, jaa är så glad! :D
Hanna Kero

Jessica

Grattis! Vilken fin lya du skaffat dig :D

Svar: Tack! Jaa älskar den! :D
Hanna Kero

Erica

Grattis!! :D Ser så himla fint ut!

Svar: Taack!! Det är jättefint, trivs så bra! :D
Hanna Kero

Rebeckas food & baking

Ser så himla mysigt ut! Grattis :)

Svar: Tack så mycket! Det är jättemysigt! :D
Hanna Kero

Elin [ n e v n a r i e n ]

Men tack gulle <3 Jag älskar dig med! (Och saknar dig??? hahaha!!) :-*

Madde - Dagarna.nu

Grattis!
Så fint hus

Svar: Tack!! :D
Hanna Kero

Fani

Vad mysigt det ser ut! :)

Svar: Det är jättemysigt och litet haha :)
Hanna Kero

Sara

Så fint det ser ut!

Svar: Det är jättefint! Ser fram emot att visa er mer! :D
Hanna Kero

MADDISENJ.SE

Vad härligt, ser superfint ut!

Svar: Jaa det är det! 😍
Hanna Kero

Yinni

Grattis till din fina hem! Väldigt fin var den!

Svar: Tack så jättemycket!! :D
Hanna Kero

Emmy

Ser superfint ut!! :D

Svar: Iih det är jättefint! :D
Hanna Kero

SOFIAMILK

Åh, men satan vad fint du bor! Älskar räcket däruppe på loftet, gissar på armeringsnät? Superfint oavsett!

Svar: Åh tack så mycket!! Ingen aning faktiskt, har inte koll på sånt är jag rädd haha 🙊
Hanna Kero

Kristina

Gud så fint du har det! Blir nästan lite avundsjuk även om jag inte känner dig :)

Hoppas du har det bra!
Kram

Svar: Haha men tack! Detsamma, kram!
Hanna Kero

Sarah Sjöstedt

Så fint och så mysigt det ser ut! Stort grattis! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Hanna Kero

Helene

Så roligt! Längtar tills man själv flyttar <3

Svar: Helt underbart att äntligen gjort det!
Hanna Kero

JUNITJEJ

Så roligt! Det ser fint ut!

Svar: Ja det är hur fint som helt! :D
Hanna Kero

Linn Strömberg

Åh vad roligt! :D<3

Svar: Ja ellerhuuur! :D <3
Hanna Kero

ISA

gud så mysigt det ser ut då, megakul :D

Svar: Jaa det är jättemysigt 😍
Hanna Kero

sarah

häliga bilder

Svar: Tack!
Hanna Kero

Robex Lundgren

snyggt

regina

Såg jätte mysigt ut där.

Hanna Karlsson

Vad kul! Grattis. :-D

Emmelie

Vad roligt! Gud vad mysigt det ser ut! :)

Frida

Åh vilket mysigt litet krypin! :D

Michelle Mariolina

Härligt! Grattis!! :D

Jasmine

Kul att du har flyttat in! Det ser ut som att du har hittat ett fantastiskt hem. Lycka till med att komma i ordning. :)
Kram

Elin Johansson

ååå drömmen! Hur många kvadrat är den på? :)

Svar: Ingen aning faktiskt.. Haha har kontraktet här någonstans men har glömt! Det är väldigt litet iallafall!
Hanna Kero

Lili

Vad fint det ser ut! Grattis till flytten!

Tilda Barkselius

Åh så kul grattis, och huset ser dessutom supernsyggt ut, riktigt dröm! :)

Sandra Steinick Gustafsson

ser jätte fint ut! Mysigt :)

Emma

Det ser så mysigt ut :D

Matilda

Fint det ser ut att vara! :D

radhuslivet.se

WOW, vilken lägenhet :D

När Annie fotograferar i Kalifornien

Oj vilken lyxig lägenhet!! :-) Mysigt!!

Elin

Asså det ser ju ut att vara hur mysigt som helst i ditt lilla hus <3

OLIVIA | 17,5 årig tje j mediebranschen

Stort grattis!!

matilda

Åh så kul! Ser verkligen otroligt fint ut!

Yang Jin

Hvis det er mulig,Jeg vil reise mange lander med vakke hvit dame.

a n n i k a

Åhhh herregud vad fint! Är riktigt avis här nu :D

Shanelle

Så fantastiskt überkul! Grattis!
Btw, tränar du? Om ja, vad har du för träningstips?:)

En av de bästa bloggarna ever, don’t stop! XO

Svar: Tack så mycket!! Vad glad jag blir! 😍
Nej jag tränar inte, jag borde verkligen börja ut och springa lite och göra lite övningar, men just nu är jag alldeles för lat hahah 🙈
Hanna Kero

Sarah

Gosh, vad mysigt det ser ut! :D Grattis!