New pillows & snow

 
 
 
 
 
 
Men alltså HALLÅÅÅ vad fin snö vi fått här äntligen!
Eller ja, hela landet verkar fått mer eller mindre snö de senaste dagarna, men igårkväll kom det hit iallafall och jag är faktiskt glad även fast jag inte är ett jättefan av snö och kyla. Var så mysigt att vakna upp till ett soligt snölandskap!
 
Det är mellandagsrea nu typ överrallt, även på Indiska där jag jobbar (haha no shit) och jag tog tillfället i akt och köpte med mig ett par kuddar som får pryda min soffa istället för de fula grön-blåa jag hade tidigare. Det blev sååå bra, så nöjd! Tänkt att göra en house tour när jag känner allt jag vill fixa är på plats. Ska fixa till mitt loft lite och lite till vid soffan. Hoppas ni är lika taggade som jag! 
mamma

Vad fint det blev med de snygga kuddarna i soffan!

Svar: Visst blev det! :D
Hanna Kero

ISA

aah nästan glad att NÅGON mer än mig inte är helt snö-euforisk! haha så kallt. Borde bo utomlands ;) och jaaa vad spännande om vi får se hemma hos dig, säkert supermys!

Svar: Haha känner samma att jag borde bo utomlands.. Vad kul, då ska vi ska vad jag ska ordna! :D
Hanna Kero

Johanna

så vacker bild du fick på snön och träden! väldigt vackert ;)

Elin

Jättefina kuddar! :)

Jossan

Vart köpte du kuddarna?
Super fin blogg, kika gärna in på mig! <3

Svar: Indiska! :)Tack så mycket! <3
Hanna Kero