I'll take you on an adventure

 
Hej vänner, det var inte igår!
Herregud det har nästan gått ett helt år och jag har inte varit inne på min blogg alls. Jag vet inte ens om det finns någon kvar av er som kommer klicka in här längre? Jag kände iallafall för att skriva av mig lite på bloggen om vad som kommer hända i mitt liv framöver eftersom jag ÄNTLIGEN tagit studenten och kan börja göra saker som jag längtat efter att få göra SÅ LÄNGE. 
 
Planerna för mig är att jag kommer från och med nu ta tag i musiken. Jag vill sjunga, jag vill hoppa runt och dansa, jag vill skriva fet musik som ni ska få lyssna sönder. Jag vill så fruktansvärt mycket och jag har äntligen möjlighet att lägga ner hela min själ på det. 
 
Jag tycker absolut ni ska börja följa min blogg på bloglovin' och klicka in här dagligen för det kommer hända grejer kan jag säga! Jag står på ruta 1 i jämförelse mot vart jag vill komma och det kommer bli en fruktansvärt rolig (& såklart kämpig) väg att ta mig dit jag vill. 
 
Ha det gott, vi ses!
Robex Lundgren

fin bild

Johan

Hej! Ser att du sysslar med musik. Om du har lust kan du kolla in min musikblogg. Där kan du läsa om och lyssna på: 60- och 70-tals soul, ska, rocksteady, tidig reggae och blues.

Elin

Åh, va kul att du börjar blogga igen! :)

ISA

inte varit med förr, men nu så! haha

Johanna

åh kul att du är tillbaka i bloggvärlden :)

josefinu.blogg.se

Wohoo! :D

Therese

Härligt! Så roligt att ha dig tillbaka!

Ebbe Waxin

Vad sneaky! Trodde denna sida var nerstängd 4-ever. Kollade in den bara för att se om jag skulle ta bort den från favoriter och ser att du smygstartat igen. Ssssssneeeaky!!! ^^