Studenten

 
Haha sitter med ett sånt töntigt leende när jag kollar igenom bilderna. 
Det är verkligen ingen myt om att studenten är något av det bästa man gör. Jäklar vad kul det var! Dagen började med champagnefrukost hos Lina och sedan rullade schemat på med utspring, traditionella aktiviteter, party på fetaste flaket igenom stan, mottagning och avslutades med en härlig utgång och ett gosigt telefonsamtal.  
 
Nu är jag skolfri och ska direkt efter att jag jobbat klart mina sista pass på Skara Sommarland åka upp till Stockholm en vecka för att lämna mitt CV på alla möjliga ställen och göra ett litet uppdrag. Vet egentligen inte om man kan kalla det uppdrag, men jag vill inte riktigt berätta vad det är jag ska göra än. Jag kan kort och gott säga att det ska bli så galet roligt och jag är så himla glad över att få möjligheten! 
 
Shanelle Normark

No doubt! Vill tillbaka till min student, ba göra allt en gång till och om möjligt göra det ännu bättre haha

Olivia

Fantastiska bilder.

famlafint.blogg.se

Åh, är precis lika dan! Ens studentbilder är fyllda med så mycket glädje att det näst intill svämmar över!

Junitjej

Lycka till med uppdraget!

Josefine

Men vad man saknar sin egna student nu!

Elina

De drömmande bilderna gjorde mig ju inte alls mer längtansfull!!