ZARA BASIC outerwear

 
Jag har äntligen hittat en kappa jag tycker om riktigt mycket!
Hade så tur för det fanns endast en kvar när jag skulle köpa den på Zara och den var i min storlek med. Det händer ju inte?! Det blev en grå, som ni ser, och jag tänkte fixa några nice bilder för att visa er den på också!
 
Såå glaaad att den är min nu! Varit i behov av en väldigt länge!
anna

så himla snygg färg!

Svar: Ellerhuuuur 😍
Hanna Kero

JUNITJEJ

Ser kanonfin ut!

Svar: Det är den! Så nöjd! :D
Hanna Kero

ISA

ser himla fin ut! kappor kan vara såå svårt ju!

Svar: Ja jag tycker det, men detta känns väldigt bra så är så glad haha!
Hanna Kero

Ofelia

Är den varm? Letar efter någon fin och varm kappa ☺

Svar: Ja faktiskt varmare än vad jag trodde! Den är väldigt tunn men den är gjord av ylle så den är väldigt varm ändå!
Hanna Kero

Ninni

Fin! :)

Svar: Tack jaa!! :)
Hanna Kero

Lis Mari

sådan tur att du hann norpa den!! :)

Svar: Jamen ellerhur!! Har aldrig så tur annars! Haha
Hanna Kero