Home to mama

 
Mycket bra låt den där Home to mama av Justin Bieber och Cody Simpson alltså.. kopplar den så mycket till hösten/vintern av någon anledning.
Nu har jag jobbat klart för dagen iallafall och sitter jag och packar! Ska med tåget direkt efter jobbet imorgon så måste ha med mig väskan redan på morgonen in till stan. Jag förstår inte hur jag alltid har med mig så mycket kläder?! Ska bara vara borta typ 3-4 dagar men hela väskan är full hahah. HUUUR?? Syrran sitter också på golvet bredvid mig och packar för sin lilla resa till Göteborg. Kul med lite sällskap! 
 
Ska bli kul att träffa mina föräldrar! Över en månad sen nu.. det känns som två veckor... helt sjukt. 
ISA

vad mysigt att få komma hem ett tag, ha det riktigt fint!

Svar: Ja det ska det bli! Detsamma!
Hanna Kero

isabellavallberg.blogg.se

Vart är tröjan du har på dig på sista bilden ifrån? :)

Svar: Rut & circles! :)
Hanna Kero