Monday evening

Foto: Elin Kero
 
Igår mötte jag upp syrran efter jobbet för att tillsammans ta oss bort till Klang Market för att mingla lite.
Ni kanske minns att jag haft lite möten i slutet av sommaren med en manager som heter Jens (som är typ en av de goaste människorna jag vet)? Han ville att jag skulle ta med mig syrran och träffa lite folk, så det gjorde jag! Så glad att syrran ville hänga med för det var sjukt kul att ha henne där! 
 
Kan verkligen inte klaga hur mitt liv ser ut just nu. Jobba på dagarna och mingla på kvällarna... haha kan sååå vänja mig vid detta! 
Johanna

älskar din glittriga kavaj, så himla fin!

Svar: Ja den är sjukt härlig, gör vilken outfit som helst lite roligare haha!
Hanna Kero

ISA

jag tycker det är såå roligt att du bor här nu, pga massa fina sthlms bilder! haha

Svar: Haha kul att höra! :D
Hanna Kero

Ninni

Vad har du managern till? :) är du sångerska?

Svar: Han är inte min manager, utan gör en konsultering med honom som innebär att han hjälper mig komma igång med musiken. :) ja jag är sångerska och skriver eget :)
Hanna Kero

Erica

Åh vilken fin kavaj! :D Och jag älskar bilderna!

Svar: Tack så mycket! :D tycker också dom blev mysiga!
Hanna Kero