Vocal coach

 
Igår så träffade jag vocal coachen Susanne Bertlin!
Hon är en så himla härlig människa och kände verkligen att jag fick den hjälpen jag ville ha. Jag fick komma hem till henne och sjunga några låtar samtidigt som hon skrev ner notes. Berättade innan vad det är jag har som mål och vad jag vill med min röst, så hon gick igenom efter vad det är jag bör träna upp. Sjukt givande, ska träna jäääveeeel!
 
Nu går jag omkring på jobbet och övar till vår butiks låtar... multitasking! Tjäna pengar, bjuda på en show och öva samtidigt haha. Känner verkligen att mina kollegor är underbara efter dagens personalmöte idag btw. Ju mer jag kommit in i allt så känner jag bara mer och mer hur jag trivs vilket är så skönt! Hoppas samma sak händer på mitt andra kommande jobb på Espresso House nästa vecka då jag ska inskolas inför december!
 
Nu är det ytterligare 2 till arbetsdagar och sedan tar jag tåget hem till Skara på fredag för att träffa familj och festa med vänner!! Så taggaaaaaad på halloween helt galet!! 
ISA

vad roligt!! lite extra hjälp på traven! vad generad jag skulle bli av att sjunga för nån sådär dock ;) haha

Svar: Haha jag tänkte först med att det skulle kännas lite nervöst och så, men jag gick in med inställningen att det är såhär jag låter och jag ska visa hur mycket jag älskar att sjunga bara! :)
Hanna Kero