Bye bye Skara




Mobilinlägg för har glömt min dator i Sthlm... 

Det har blivit måndag och sent ikväll sätter jag mig på tåget igen mot Stockholm för att bosätta mig där. Känns så sjukt allting för jag hade inte trott jag skulle komma iväg så fort och få göra allt jag ville göra direkt. Jag bor i huvudstaden, jobbar i klädbutik, ska provjobba på mitt favoritfik och jobbar med musik vid sidan av. Tror ingen förstår hur sjukt det faktiskt känns. Ska det ens kunna gå såhär lätt?! Jag är så fruktansvärt tacksam iallafall och jag tror jag har en helt underbar tid framför mig!

Har typ packat.. Får inte med mig något instrument vilket kommer bli jobbigt då jag skriver musik, men det får lösa sig! 

Nu ska jag göra mig i ordning och träffa min älskade vän Andrea <3 
Erica

Gud vad spännande! Hoppas du får det bra i Stockholm och lycka till med jobben :D

Svar: Tack så jättemycket!! :D
Hanna Kero

Johanna

åh spännande, lycka till!

Svar: Taack! :D
Hanna Kero

johanna

fina bilder!

Svar: Haha tack så mycket! Lite snabba mobilbilder ändå bara!
Hanna Kero

ISA

åh du kommer verkligen inte ångra dig! stockholm är så himla himla fint <3

Svar: Det är ju det, älskar Stockholm <3
Hanna Kero

Penny

Åhh, men detta är du väl värd efter tre år av det helvete som kallas gymnasiet c; hah men grattis!

Svar: Haha tack snälla du!! Känner verkligen att det betalar av de sista året i skolan <3
Hanna Kero

mamma

Men hjälp! Vad har hänt med din bloggsida? Varför har du Elins header??

Svar: Hahah jadu... det vet ingen! Vi får kolla det imorgon!
Hanna Kero