Moved!!

 
Yes, rubriken säger det - JAG HAR FLYTTAT TILL STOCKHOLM!
Haha detta är så fruktansvärt oväntat just nu men jag fick jobb idag. Fick ett samtal vid lunch igår från Indiska på Hötorget, hade intervju i morse och gjorde min första arbetsdag idag vid lunch i butiken i gamla stan tills stängning ikväll. Hör ni vad sjukt snabbt det gått?! Jag gick från att vara inställd på att åka hem idag och inte veta när jag åker tillbaka, till att ha jobb och byta hemstad på mindre än 24 timmar.
 
Inte nog med min provanställning på Indiska ett halvår så ska jag också provjobba på Espresso House på NK några gånger från och med 5 oktober! Sjukt taggad på det!! 
Johanna

Men vad kul, grattis!! :)

Svar: Tack så mycket! :ad
Hanna Kero

Evelina Björkdahl

Åhhh grattis!

Svar: Tack!!
Hanna Kero

Josefin

Shit vad roligt, grattis!

Svar: Jaa tack så mycket! :D
Hanna Kero

ISA

men hallå!! huuuuur kul? megagrattis! :D

Svar: Jaaa ellerhuuuur! :D tack!!
Hanna Kero

Lina

GRATTIS IGEN!!! <3
Så himla glad för sin skull, lycka till med allt. Du får inte glömma bort att hälsa på oss i Skara nu bara haha :)

Svar: Tack finaste Lina <3 absolut inte jag kommer komma hem ibland haha :*
Hanna Kero

Emma Svensson

Åh va kul, grattis!!

Svar: Ja tack!!
Hanna Kero

Johanna

Stort grattis! Hoppas allt blir bra! :)

Svar: Tack så mycket!! :Då
Hanna Kero

Lovisa

Aaaaaaaaaaah VÄLKOMMEN HIT! :D Var det på Indiska i Gamla Stan du fick jobbet alltså?! Det är typ mysigaste indiska i hela Stockholm, om du frågar mig, haha! Kommer lätt på besök efter jobbet någon dag, jättenära museet ju :D

TUSEN KRAMAR, FYFAN VAD KUL! :D<3

Svar: Taaack Lovisa!! :D haha ja det är ju så mysigt där! Jag övar bara där för flyttar över till Hötorget på torsdag! Men kommer säkert få jobba lite på gamla stan igen om det krisar!

Kraaaam på dig!! <3
Hanna Kero