Shameless - The Weeknd (cover)

 
Detta är en oredigerad ljudfil som jag spelade in de sista minuterna jag hade kvar i studion igår! 
Satt en kväll här i veckan och improviserade fram detta pianostycket och tyckte den blev lite mysig så ville göra en cover.
 
Denna låten måste nog vara min favorit just nu. Ä-l-s-k-a-r den!! Älskar hela Weeknd's nya album! Det kommer spelas konstant nu när jag ska sitta på tåget i 3 timmar.
Helena

Du är jätteduktig! Vilken röst! :)

Svar: Åh tack så jättemycket! :D
Hanna Kero

Alma Jobrink Cedefors

Bubben - Sveriges nästa stjärna!
Grym är du ju!

Svar: Haha Bubbeeeen blir ju lite generad 🙈
Hanna Kero

michaela

Du låter fantastisk och kommer lätt bli stor i musikvärlden, ser fram emot att höra mer :)

Svar: Men hur fin är du inte! Tack så jättemycket, blir så glad! <3
Hanna Kero

Denise Taylor

Grymt gjort!

Svar: Tack så mycket! :D
Hanna Kero

Anna J Fotografi

Otroligt duktig!!

Svar: men åh tack!
Hanna Kero

Annie

Wohoo! Du fick mig precis att börja lyssna på denna låten och resten av The Weeknd's album. Fattar verkligen varför du tycker det är bra! Och denna låt är ju svår att göra utan alla effekter och redigering han lagt till, jag lyssnade på din cover först och din känns ju mer "äkta"när jag sen lyssnade på hans. En jättefin variant av låten gjorde du! Blir så himla sugen på att testa att sjunga i studio för ljudkvalitetens skull när jag ser detta! Har du lärt dig tekniken i studion av någon eller kan du allt själv??

Svar: Alltså ellerhur visst är albumet bra?!?😍
Tack så mycket Annie! Blir så glad!!
Ja men kör om du vill det! Dom har ju studio på Music Factory här i skara där man kan få hjälp i studion också för eb liten summa pengar. Jag valde ensam för jag är självlärd ändå men skulle nog rekommendera att be någon vara med! Det kostade 500kr för mig i 6,5 timmar, så det är väldigt billigt!
Hanna Kero

Rebecka

Du är helt overkligt G R Y M !

Svar: Men hallå tack fina du!! 🙈
Hanna Kero

Lina

Galet bra! Du har en fantastisk röst! Denna cover gjorde du så himla bra. Love it!

Svar: Men åh alltså tack så mycket!! <3
Hanna Kero

Anna Holm

Duktig du är!

Svar: Tack snälla du! :D
Hanna Kero

Fotograf Sophie Coper - Helsingborg

Du är ju grym, fortsätt så :D

Kram

Svar: Tack så jättemycket!!
Hanna Kero

Martina [Eluminél]

HELT underbart Hanna!
Verkligen, så najs. Inte min typ av musik men det var riktigt härligt att lyssna på, tack så mycket <3

Svar: Åh vad glad jag blir! Tack snälla du! <3
Hanna Kero

Kristin

Åh herregud får gåshud!!

Svar: Åh vad söt du är, blir så glad!! 🙈
Hanna Kero