Eyebrow routine

 
Väldigt många har frågat mig om mina ögonbryn och jag blir så glad av att höra så bra om dom!
Jag är så nöjd att jag hittat ett sätt som kan få dom att se ut som dom ögonbrynen jag alltid velat ha och det tänkte jag dela med mig av! Det går ju inte lika bra varje gång, som nu när jag filmade så blev det väl inte ett av dom bästa resultatet, men så är det ibland! 
 
Jag använder mig av Anastasia Brow Wiz i färgen medium brown. Är helt kär. Pennan glider på jättenbra och borsten är grym att "blanda ut" färgen så det blir en nice fade. 
 
Jag kan även nämna att jag också färgar mina ögonbryn lite då och då eftersom jag har väldigt ljusa ögonbryn annars och jag föredrar mörka på mig själv! 
 
Shanelle

Perfect brows! Har dina ögonbryn som inspo för mina haha :D

Svar: Haha men åh vad glad jag blir!! :D
Hanna Kero