Painting

 
Förra året så fick jag en beställning av en norsk kvinna att måla av hennes hund - här är resultatet!
Nu hänger den inne i hennes hus på en vägg i ett stoooort format. Haha jag har ju bara målat en hund tidigare och jag är inte ens ute efter att bli konstnär eller någon sånt (målar aldrig annars längre, gjorde det när jag var liten) så det känns lite sjukt att folk printar ut det jag gjort och faktiskt kan tänka sig att betala mig för att göra det.
 
Jag har målat den med ritplatta på datorn, så den är helt digitalt gjord. Här får ni en close-up:
Malin Bergsell

Hjälp vad duktig du är :D <3

Elin [ n e v n a r i e n ]

Du är galen haha!

Emma Grann Fotografi

Men wow!!!

Christina

Himmel vad bra, otroligt! Detta måste jag visa min dotter som ritar mycket :)

Malin

Åh, så snygg!!

Anna

WOW säger jag bara, WOW!!

Malin

WOW den målningen är ju INSANE Hanna!

Shanelle

Galet duktig! :D

Nea

Alltsåååååå! Hur himla fin är den inte! Är den målad med ett foto som grund eller helt på "fri hand"?

Svar: Tack så mycket!! Jag fick en bild jag skulle måla av, men jag tog bort en stor rosett som den hade på sig och sådär bara! :)
Hanna Kero

Sara

OMG, det är allt jag har att säga, OMG <3

alma

wooow, du är ju helt galet duktig! Så fint!

Johanna

herregud. helt otroligt!

Angie

Vad fin! Du är jätteduktigt :)

Johanna

Så. SJUKT. Helt galet bra!! Crazy Bananas!

Johanna

men woow, vad duktig du är!

Emma Maria

Men jösses vilken otrolig målning! Måste ha tagit år & dagar att göra, haha!

Helene

Oj va duktig du är!! :D

silvia

snyggt! ser lite ut som min boxer här hemma <3

Fanny

WOW! Helt fantastiskt!

Penny

herrejävlar vad grym du är!

Elin

Wow!!! Hanna Kero, vilken talang du är! Du borde måla oftare! :)

Petra

SÅ himla coolt!! :)

Carolina Thoor

Ser ju nästan fotograferat ut. Riktigt fin bild! :D

Anna Munkhammar

Alltså SÅ läckert!

ebba

Riktigt häftigt!

Matilda

Åh fysatan vad duktig du är!! Skulle verkligen inte säga nej till att be dig göra detsamma på min fina vovve, måste ut och fota han känner jag ;)

Sara

WHAAAA, helt sjukt bra Hanna! Gud, vad duktig du är!!

Annie

Klart du ska ta betalt! bästa jag sett!

Maria Nilsen

Men herre gud, du är ju så overkligt duktig. Jag har oxå en boxer o du har ju precis hittat deras själ. Du målar bättre än någon annan jag vet, erkända konstnärer inkl. Ser fram emot nästa målning!

Sanna

shit that's flawless guurl

Lina

Så otroligt duktig du är!

inger

Men Gud vad duktig du är. Ta betalt. Du kam tjäna mycket pengar, folk betalar vad som helst för sina älsklingar.

classica.blogg.se

min reaktion. Waow, det där måste vara ett foto.. men när jag läst kan jag knappt tro mina ögon...

FrökenTV, bloggen om tv och film

wow, trodd det var ett foto

borntolose.blogg.se

Jeeez vad du är grym! Wow!

Jasmine

Wow - vilket imponerande resultat.
Kram

Natta

Shit vad cool! kan du inte förklara hur man gör sånt digitalt? har sett sånna målningar tidigare men skulle själv vela kunna måla sånt haha :D

Katrina

Jag vill typ gråta så perfekt den är !!
Önskar jag kunde måla som du, har själv en ritplatta och vila måla av min hund.

Vad för program använde du dig av?

Svar: Men åh vad glad jag blir! Jag använde mig av vanliga Photoshop bara med vanliga runda pendlar! :) kram!
Hanna Kero

Madeleine

Men så fint gjort och så är ju hunden också väldigt vacker :)

Julia

Du har fått en ny följare! :) Fantastiskt duktig du är! Jag illustrerar också, däremot långt ifrån lika bra

Jane

WOW så fint! :-)

sanna hyvärinen

Vilken fin hund!!

Aletheiali

du milde! lätt chockad av att den är digitalt gjort, ser ut som olja eller akryl. fantastisk!! hur lång tid la du ner?

Svar: Tack så jättemycket! :D Jag vet faktiskt inte riktigt.. Tog en paus och rörde den inte på typ ett halvår men det tog några månader. Målade den i väldigt stort format!
Hanna Kero

Linn Strömberg

WOW!

Silja

Wow vad nice!😍

coumbas.blogg.se

Men åh vad fin!! Trodde det var en vanligt foto vid första titt haha

När Annie fotograferar i Kalifornien

WOW, så sjukt snygg!! Jääjvlarr vilket tålamod du måste ha!

Sofia

Alltså shit va grym du är :) Så himla cool och vacker bild ;)

Anonym

Hårdrealism verkligen i sin prydno-
Men,varför konkurrera med fotot?
Påminner mig om min Boxer Pallas.
Som jag..bara fotade.

Har du försökt att måla i oljefärger?
Kram
Harry E

Svar: Jag är ledsen du tycker detta är att konkurrera med fotot. Dock är detta min stil och jag gillar att nå ett så realistiskt resultat som möjligt när jag väl målar.
Testade det när jag var liten, men som jag skrivit i inlägget så är inte jag någon som målar i vanliga fall. Jag satsar inte på det och är egentligen inte riktgt intresserad av att hålla på med det heller. :)
Hanna Kero

Sofia

Åh så fint :) Ser väldigt realistiskt ut.

Madeleine

Men hjälp va duktig du är!! :O Vilka detaljer!

Hanna Karlsson

Wow, så himla skickligt gjort!

Bella

Herregud vad fin!

Mathilda Henriksson

Men herregud vad duktig du är, wow!! :D

Matilda

Sjukt så bra gjort! Översta bilden ser ju nästan ut som ett foto. :)

Jannica

Men GUD vad duktig du är! Helt galet talangfull. Sluta aldrig måla! :D

Svar: Men åh tack snälla du!! Vad glad jag blir 😍❤️
Hanna Kero