Valentine's day

 
 
Glad alla hjärtans dag i efterskott, haha kan man säga så? Hoppas ni hade en jättemysig dag!
För mig spenderades dagen först med att vara bakis som fan i soffan och slutade med att jag tog ett nap i soffan i några timmar samt låg och lyssna på musik hela kvällen för mig själv. 
 
Jag läste på twitter och andra sociala medier och förstår inte varför folk bara hatar på dagen? Jag vet inte, men även fast jag aldrig haft en valentine så tycker jag ändå tanken bakom dagen är supermysig. Oavsett om man är med någon eller inte så kan man ju alltid visa uppskattning till de som finns runt omkring en. Nej jag gillar alla hjärtans dag, det är mysigt. Låg och log för mig själv när jag scrollade igenom mitt instagramflöde där vänner och andra hade massa fina buketter och var ute och gjorde gulliga saker. Blir så glad av att se sånt!
 
Nu ska jag sätta mig ner och göra ett litet jobb som förhoppningsvis blir klart imorgon och sen ska jag nog bara ta det lugnt. 
Maja

Wow vilken bild, du är så himla vacker! Håller med dig om Valentines, varför vara sur över att man är ensam liksom? Det är ju väldigt skönt att ha allt godis för sig själv istället för att behöva dela med sig ;)

Det har ju varit en del diskussion med Zara Larsson som front med att visa mycket på offentliga bilder och bloggar, och jag tycker det är okej. Jag tycker du är väldigt vacker och älskar din klädstil, men den är lite svår att se på en bh-bild bara. Jag följer dig för att du är den du är och inte för att du är sexig :)

Kramkram :)

Svar: Haha men ellerhur, håller helt med dig! ;) Åh tack söta du! Blir så glad, så fint sagt! <3Jag tror inte riktigt jag hängde med på vad du menade faktiskt.. haha. Det är en topp jag har på mig, inte en bh, om det var det du trodde. Och även fast det hade varit en bh så ser jag inte något konstigt med det! Detta är ju ingen bild som ska visa någon outfit utan det är ju en vanlig selfie :) Kram på dig!
Hanna Kero

Shanelle

Var har du köpt toppen? :D

Håller med dig om Valentines, det är ju mysigt oavsett om man visar sin familj uppskattning eller om det är typ kompisar, en pojkvän etc. eller sig själv. Det blir vad man gör det till! :D

Svar: På Bikbok! :D
Ja men ellerhur? Förstår verkligen inte vad det är som gör att folk är så hatiska haha🙊
Hanna Kero

Johanna

Kattigt värre! Snyggt :)