Black ripped, job update & photoshoot

Haha denna bilden, låt oss ta en sekund...
Ingen aning om vad detta är för pose men försöker alltså visa min slarviga knut och samtidigt visa att byxorna sitter bra över rumpan? Haha ser ut som jag tagit ett dyk i havet eller något.
 
Yo yo, läget? Jag har ont i halsen som in iiii. Det suger.
Fick lite bad news igår. Jag som provanställd på Indiska kommer tyvärr bli av med jobbet om två veckor pga rekonstruktionen. Haha well shit happens, det var inte pga min prestation så tog det inte så illa. Bara så tråkigt när jag trivdes så bra. Men men, får hålla tummarna att jag lyckas sno till mig ett jobb så fort som möjligt som jag trivs minst lika bra på! 
 
Annars så mår jag bra! Fortfarande taggad på livet! Håller på att planerar ett nytt photoshoot med min bästa fotograf till syster efter hon varit i USA(fy alltså inte alls avis...). VEM HAR SÅ TUR att dom har världens bästa fotograf och retuschör som syster? Älskar det hon gör och att hon gärna ställer upp för mig gör mig så glaaad! Vi tänker oss iallafall vit spets.. eller nej jag tänker inte berätta än, men jag älskar idén!! 
Malin Bergsell

Vad tråkigt, men du kommer få ett nytt :D
Vill också fotografera funderar på att ta lite självpoträtt snart igen ju så roligt :)

Elin [ n e v n a r i e n ]

Gulle! PUSS! <3