Dance

 
Min kära vän Louice kom hit sent i fredagskväll och igår satte vi klackarna i taket i stan!
Eller ja.. jag var ju tvungen att skippa mina klackar tillslut pga att de hade snöat asmycket och skorna var så jävla hala att jag knappt tog mig upp för backen upp till mitt hus haha. Anyway, det var så jävla nice att få dra ut och dansa jävel med Louice igen. Senast vi gjorde något sånt här var i somras(!!) så det var verkligen på tiden. 
 
Älskar att vara brunett btw!! Trivs så bra i det!
Malin Bergsell

Söta tjejer :D

ISA

vad fina! och åh vad längesen man var ute och svirade nu ;) var va ni? Lät knappast känna till stället iaf, haha men ändå!

Svar: Vi var på Göta Källare på Medis! Hade inte varit där förut och det kanske inte var det bästa stället, men musiken var bra igår!
Hanna Kero