Inspiration

 
Lite inspiration som jag samlat på mig senaste tiden. 
Vill SÅ ha en rosa bomberjacka, men det är så galet svårt att hitta en i en snygg modell och rätt färg haha. Dock har jag börjat fundera på om jag verkligen ska ha den färgen... åh alltså vi får se, en snygg bomberjacka ska det bli iallafall. Samma med keps. Vafan JAG VILL HA EN KEPS. Har varit inne på en rak skärm men insett att det kan vara ganska så fetnice med en böjd med. Hahah alltså. Vill köpa mer nytt smink, nya skor till våren och dra till Ikea och köpa det sista så jag kan göra klart mitt loft. Det är ju så mysigt där men kan ju bli så mycket bättre med fler kuddar, rätt lakan osv.
 
Jag vill ha så mycket som ni ser. Så ska man ju kunna köpa det också och det är väl en annan fråga I guess.
Acires

http://nouw.com/joannajohansson/bubblegum-22572472

Den ser ju snygg ut!

Svar: Åh den gillade jag! Tack så jättemycket för länken! :D
Hanna Kero