Life update

 
Har en hel del roliga saker som händer just nu!! ÅH!
Förutom att jag försöker ta till mig så mycket jobb på Indiska som möjligt för att tjäna as much as possible så har jag påbörjat en hel del saker jag tror och hoppas kommer bli något craaazy så småningom.
 
Jag har gjort mig medlem på statist.se.
Varför inte medverka i någon film eller reklam? Haha jag menar vafan jag gick ju ändå estet-teater på gymnasiet så kan ju lika gärna bredda mig på den fronten med!
 
Lagrar massa idéer till feta låtar.
Mitt största fokus egentligen. I år är det året jag ska dela med mig av något jag själv gjort. I år SKA ni få höra en låt av mig haha det är ett löfte.
 
Tar kontakt med lite folk.
Sista tiden på 2015 var lite rörig, så nu tar jag upp mina kontakter igen och ska vara tjatig tills dom fattar jag seriöst är råtaggad på att köra igång.
 
Jag ska göra mig tillänglig på en modellsite.
Yes. Jag vill göra modelljobb nu också haha. Ska leta upp någon bra och ska även höra av mig till företag. Varför inte liksom? Eftersom jag inte är jätterutinerad direkt så lär väl inte så många nappa men visa att man finns kan man alltid göra! 
 
Bloggen ska få hänga med!!
Jag är ju sämst på att blogga haha. Den dör ibland och ibland blir ju inläggen helt åt helvete (som på senaste tiden) men jag ska verkligen försöka hålla bloggen på en jämn nivå och helst av allt lyfta den så högt det bara går. 
 
Här sitter man i Stockholm sedan 4 månader tillbaka, i sitt egna lilla hus, lyssnar på musik, har ett jobb och har tillgång till att jobba på saker man brinner för. Efter 4 månader - NU fattar jag att jag kan göra vad fan jag vill?! 
Elin [ n e v n a r i e n ]

Ja KÖÖR! Heja! :D Jättekul att leta modelljobb också! Go go go! :D

Svar: Haha men ha ellerhur?! Iih :D
Hanna Kero

Shanelle

På statist.se (som du registrerat dig på) finns det ju modelljobb, annars finns ju globalmodelscouting.com :D

Svar: Ja jag såg det! Asnice ju haha :D åh tack ska kolla in det!!
Hanna Kero