Testaudition // nya idoljuryn

 
Ni kanske minns att jag berättade i november att jag gjorde lite hemliga saker och svaret är att jag och några andra tjejer fick testa nya idoljuryn! 
Haha det var sjukt roligt och bra övning för min del som så sällan stått framför folk och sjungt. Det var precis som en riktig audition med papper man skulle skriva på, kameror uppsatta, krysset på govet, guldbiljetter och en bänk med juryn framför en. Vi provade två olika sorters jurys, tyvärr så kom inte två av mina favoriter med i den slutgilltiga juryn... lite synd. 
 
Vad tycker ni om nya juryn då? Jag hoppas på att det blir 3 helt nya karaktärer så inte var och en har "varsin roll" från den gamla juryn. Man vill ju ha nytt folk, inte samma princip om och om igen. Fredrik Kempe kändes som en Anders Bagge tyvärr, så jag vet inte.. det finns en risk att det kan bli samma slags karaktärer igen. Jag hoppas iallafall det blir lite nytt och fräscht! 
ISA

haha men åh, så himla roligt! eller jag hade ju totalvägrat att ens öppna munnen. Men alltid kul att få göra något annorlunda ;)

Johanna

kul!

=)

Vad roligt! Man blir ju dock nyfiken; Även fast det bara var på låtsas, fick du någon guldbiljett? ;) (Borde du fått, du är grym av det lilla man fått se på bloggen, mer sånt! ^^)

Svar: Haha nej jag fick inte det, dom tyckte jag hade potential men att jag inte var färdig och redo än - vilket jag kan förstå dom fullt ut! Så det är bara att rycka upp sig, inte bli så nervös och välja bättre låtar! :) Tack<3
Hanna Kero