Vigårda burgers

Alltså om ni är i Stockholm, ni måste gå till Vigårda om ni aldrig ätit där tidigare! Så gott!
Louice ba "Ska du inte ta en bild innan du äter?" .... ah kanske jag skulle gjort men hann äta upp halva hahah
Prova kläder fast man inte får shoppa va inte kul. Hjärtat säger ja, plånboken nej.
Finaste Louice <3
 
Var på Mall of Scandinavia igen i helgen med Louice. 
Vi tänkte först åka in till stan för jag skulle köpa lite småsaker som typ foundation och strumpbyxor och hon ville in på River Island, men det var så kallt så vi valde att åka till mallen istället. Bra val kände jag haha hatarrrr att frysa. 
 
Förresten, vi tänkte vi skulle äta när vi ändå var där och gick in på ett ställe som hette Vigårda och jäklar deras hamburgare?! Så goda jag dog lite. Dom använder närodlade och bra råvaror från bönder och gör lyxigare hamburgare fast är fortfarande en snabbmat som typ Mc Donalds. Hur bra idé? Fanns tydligen på Östermalm och Kungsgatan i stan med, så ska lätt dra dit med typ syrran och luncha. Hon kommer älska det! 
 
Nej nu ska jag kolla the OC samtidigt jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Kramis!!
Maja

Älskar Vigårdas hamburgare!!!!

Shanelle

Såg riktigt gott ut, och jag fattar verkligen shoppingproblemet! Håll ut :(

Johanna

åh Vigårda, magiska burgare!! :) Dom har en restaurang i Mood gallerian vet jag :)

Helena

Vigårdas hamburgare är supergoda! :)

ISA

men lätt att man väljer gallerior först under vintern. usch för att frysa! har hört såå mycket bra om vigårda med. Mums!

Johanna

gott!