Vinn biobiljetter! // 5th wave

I samarbete med UiP.
 
Idag mina vänner så är det premiären av filmen 5th wave!!
Ni kanske minns att jag skrev om boken i ett tidigare inlägg? Jag har faktiskt varit och sett filmen redan på en förhandsvisning i tisdags och den var SÅ BRA!! Sjukt sevärd! Och vet ni vad?! Jag har fått äran att tävla ut två biljetter till filmen till två olika vinnare!! WOOO! Det bästa är också att det inte spelar någon roll vart ni bor, för ni får boka biobiljetterna själva vart ni vill och vilken dag ni vill!
 
Det du behöver göra för att kunna vinna två biobiljetter är:
Skriva namn och mejladress + en motivering varför just du ska vinna.
 
Jag drar vinnaren den 24 Januari, så kör hårt nu! 
 
Vinnarna blev Sandra och Lana, ni kommer strax bli kontaktade via mejl! Alltså alla hade så fina motiveringar så det var gaaalet svårt att välja två av er, men ni jag valde stack ut lite extra! Ha en sjukt härlig bioupplevelse nu tjejer!
Stina kylare

hej! Min sambo och jag har nyss flyttat in i vårt drömhus och det var längesen vi hade en stund för oss själva. Skulle var kul och se denna film. Har funderat på och läsa boken men tiden har inte räckt till.

Sandra

Jag skulle vilja vinna dessa biobiljetter till mina småsyskon, som en liten oväntad överraskning, då dom båda har läst boken och verkligen längtat tills det skulle bli en film av den :)

Madelene

Jag älskar att äta popcorn men får alltid ångest över att biopopcorn är så dyrt. Men om jag vinner biljetterna så slipper jag ångesten och jag kan bjuda med min pojkvän också eftersom vi har vår årsdag snart. Tänk. Vad bra det hade blivit för mig.

Rebecka

Hej, Vad kul med en tävling, jag har precis läst boken och var helt fast, den var så bra! Om jag skulle vinna biljetterna så hade jag tagit med min bror, han har också läst boken och jag är helt säker på att vi kommer bli lika förälskade i filmen som vi blev med boken.

Ellen Gräntz

Åh, min vän kommer på besök till min lilla studentlya nästa helg - vore grymt att ta med henne på ett biobesök :)

Ebba

Jag hade velat vinna för att jag blivit addicted av young-adult-böcker, och självklart har jag ju läst 5th Wave. Att få se filmen hade varit sjukt roligt, och ännu en Young-adult-film att bocka av i nörd-listan!

Sara Winbro

Hej! Åh, skulle så gärna vilja vinna dessa biljetter. Filmen verkar väldigt bra och verkar vara precis i min stil! Hade jag vunnit så hade jag tagit med min bästa kompis eller lillasyster på en lite dejt :D

Louise

Åh! Jag skulle jätte gärna vilja vinna för att jag inte har haft råd att gå på bio dom senaste två åren och detta är verkligen en film som både jag och min sambo vill se! <3

Frida

Vad kul med en tävling! Om jag vann skulle jag ta med min kompis på bion, hon har en tuff period just nu och jag vill göra något så att hon mår bra :)

lana abdulah

Hej, jag skulle vinna delvis för att det var ett par månader sedan som jag var på bio och sen skulle jag gärna vilja bjuda ut min drömkille på bio skulle vara hur roligt som helst :D

Frida ELmgren

Hej hej!

Jag skulle vilja vinna biobiljetterna till min dotter som nyligen fyllde 16 år för hon har längtat efter denna sååå länge :))

Hälsningar Frida Elmgren
[email protected]