Swim good

 
 
 
 
 
Hade världens mysigaste kväll efter jobbet för en vecka sedan med min syster på några klippor i Tyresö!
Jag måste erkänna att det inte blev så mycket bad för min del.. det tog ca en kvart för mig att komma i och sedan var det panik i mindre än 5 minuter innan jag var tvungen att gå upp igen haha. Är en sån badkruka det är helt sjukt, men jag kom i!!
 
Har jobbat så mycket de senaste veckorna och har låtit allt annat ligga bara. Gör mig så ledsen, men jag har fått lite mer ledigt nu så NU JÄKLAR - nu vill jag leva lite.
johanna

samma här, jobbar mest hela tiden just nu. Men man får passa på att njuta när man väl är ledig :)

Sriwanna

Härliga pics :D sommar Sverige wow!

Shanelle

Så härligt! Har själv jobbat massor och haft lite ledig tid, men nu har jag ca 2 veckor ledigt tills jag jobbar 2 dagar och efter det har massor med ledig tid. Då ska jag nog hitta på något kul, typ roadtrip till Norge :’)

ajlimullersandvik.blogg.se

det ser verkligen härligt ut. Tur att du har fått lite extra ledigt nu, augusti brukar ju vara väldigt vacker! :)

JUNITJEJ

Härliga bilder! Njut av lediga dagar!

Emma

Åh vad mysigt!

Emma

Vilka underbara bilder!! <3

Maria Linnea

Vad snygg din simdräkt ser ut! Vartifrån är den? :D Är på jakt efter den perfekta simdräkten, inte det lättaste!

Svar: det är faktiskt en syrran hade hemma som jag fick låna för att jag glömde min bikini hemma haha! Tror hon fick den när hon var på spa eller något! :)
Hanna Kero