15 mars

 
 
 
 
Idag mina vänner har jag haft en glad och bra dag!
Antagligen för att jag klickade igång dagen klockan 06:00 i morse och drog in till stan en timma innan jobbet för att skriva låttexter. Jag har sånt jävla flow på hela låtskrivardelen nu, så sjukt skön känsla.
Dagen fortsatte iallafall med en hel jobbdag i mina nya skor(läs bästaste skönaste nya skorna), sol på hötorgstrappan på min lunch och gymmet direkt efter jobbet! Körde lite snabbt mage, är egentligen på väg att bli sjuk men kan inte hålla mig borta från gymmet atm. Kommit in i ett flow där med wtf?
 
Ligger nu nerbäddad i sängen. Ska väl mysa ner här nu och somna sött!
Hoppas ni haft en bra dag!
Ninni

Vart är skorna från? :)

Svar: Adidas! :)
Hanna Kero

Ninni

Tack! De var sjukt snygga 👌

Evelina

Tipsar om dig här:

http://evelina.itgirls.se/2017/march/bloggar-jag-laser-g-till-i.html#commentform

Svar: Men hur söt är inte du?! Tack snälla! <3
Hanna Kero