Wish list 2017

Julen närmar sig och jag har äntligen lyckats komma på något att önska mig. Det var så svårt att komma på något i år!
 
 
1. Vattenflaska i glas
Min syster köpte en glasflaska från Clas Ohlsson som hon har med sig jämt och jag vill verkligen ha en sån! Den finns i 3 färger och jag vill såklart ha den tråkigaste färgen som är grå hahah... Men det är iallafall denna!
 
2. Två stora tavlor med guldramar
Har ju relativt nydligen flyttat ihop med min pojkvän och han har nog den fulaste tavlan på väggen över sängen så jag skulle vara mycket tacksam om jag fick något att byta ut den med hahah. Här är en länk till dessa från Gallerix.
 
3. Ett fint nattlinne
Har alltid velat ha något gulligt att sova i men jag prioriterar det aldrig. Just denna jag hittade är från Na-kd men har sett liknande lite överallt! 
 
 4. Hårfärgning 
Jag har snackat hela året om att kanske göra håret blont igen och blev ännu mer sugen när jag såg Kylie Jenners blonda hår... men det kostar ju så jävla mycket pengar. Så jag finner inte riktigt motivationen till det när jag samtidigt känner mig väldigt bekväm som brunett. 
 
5. Multi highlighterborste 119
Jag fick hela Hickap's sminkborst kollektion av syrran förra året men såg nu att dom släppt denna borsten! Har nämligen letat efter en bra borste att blanda ut concealer med och denna är exakt en sån jag letat efter! Borsten hittar ni HÄR.
 
6. Liten kamera
Jag älskade den lilla Sony A5000 kameran jag fick av syrran, men den vägrar starta nu och med det har jag inte tagit en enda bild sedan Juni. Jag har såklart min systemkamera men jag har inget nice objektiv och den är alldeles för stor och klumpig för att bära med i vardagen.
 
7. Glaslådor/genomskilniga lådor för skor
Jag såg en video på youtube där en tjej hade köpt genomskilniga lådor för hennes skor och jag dog, så jävla snyggt. Dock sjukt svårt att få tag på... (videon)
 
8. Casall träningsband medium
Jag har varit intresserad av att träna med träningsband en längre tid men vet inte riktigt varför jag inte bara köper haha men här är iallafall dessa från Casall.