Choker

 
 
 
Jag var så emot chokers förut, ni vet de där som ser ut som katthalsband och de där klassiska i svart "spets".
Men jag måste faktiskt erkänna att jag diggar trenden nu är det kommit så mycket olika sorters chokers! Typ det här simpla svarta bandet, snörningar, diamanter... ah!! I liiiiike I like.
 
Vad tycker ni om chokers?
Ebbe

Chokers kan vara riktigt snyggt om det är rätt choker för rätt person och rätt outfit. I Asien (japan,korea,kina) så har tjejerna ganska ofta snygga chokers. Speciellt i musikvideos. Checka denna så ser du vad jag menar : https://www.youtube.com/watch?v=bwmSjveL3Lc

Johanna

snyggt!

Tovegranfeldt

haatade chokers när dom kom, jag menar bara namnet är ju helt konstigt, men nu tycker jag det är skitsnyggt!

Malin Bergsell

Jag tycker att det är supersnyggt :)

Linda Ph

Döläckert! Men passar bara vissa. Vart har du köpt ditt? :)

Svar: Det är faktiskt ett vanligt band jag hittade i en låda som jag knyter rosett i nacken med! :D
Hanna Kero

Erika

Tycker det är snyggt men skulle aldrig kunna bära det själv då jag har svårt för när saker sitter tight kring halsen, kan ibland vara nog jobbigt med halsduk som då inte ens behöver sitta speciellt tight eller ens nudda halsen.