Celebration

 
 
 
 
Idag kom mina föräldrar och min fina vän Lina upp till Stockholm! 
Lina stannar till onsdagmorgon och föräldrarna veckan ut. Fick en liten sen födelsedagsmiddag på resturang London och det var så mysigt. Detta är den enda semesterveckan jag har i sommar också och jag kunde ju inte bli mer nöjd över vädret vi kommer ha. Ne jag är så glad nu. Saknat Lina något gaaaaalet för vi har inte setts på 100 år känns det som. Hon är verkligen en sån där vän som man kan vara ifrån hur länge som helst men alltid är lika close när man väl träffas.
 
Tycker om henne massor, nu ligger hon och diskuterar dyra soffor och försöker hitta en likadan soffa som jag har till hennes nya lägenhet i Göteborg haha, åh <3 Tycker ni ska kika in på hennes blogg HÄR!
JUNITJEJ

Så trevligt med sådant sällskap!