12am

 
 
 
 
 
Photo: Elin Kero
 
Seriöst? Förstår ni hur imponerad jag är och hur jävla nöjd jag är över dessa bilderna jag och syrran tog inatt? 
Jag tror detta är det bästa photoshootet vi haft och det roligaste är att det var spontant. Vi bestämde på dagen att vi ville göra något, så vi tog vad vi hade och gjorde en grej av det. JAG ÄLSKAR!! Fan vad hon är bra på att fota och retuscha? Det är helt sjukt. Alltid lika roligt att göra sånt här med henne!
 
Vad tycker ni?!
Anonym

Har du gjort lip fillers?

Svar: Jag gjorde det i september men jag tror nästan allting gått ur nu.. men jag ska göra det igen tror jag, älskade det 🙊
Hanna Kero

Jenny

Like holy fuck these pictures are just WOW

Svar: Men tack Jenny!! ❤️
Hanna Kero

Elin

Så fina bilder!!
Vart är jackan ifrån?? Kram

Svar: Men tack! Den är från River Island! :D
Hanna Kero

Sara

Men hjälp så snygga bilder!! :D

Svar: Åh tack snälla du! :D <3
Hanna Kero

Nora Bååth

Så galet fina bilder! Grym modell och Elin är verkligen en grym fotograf/retuschör :D

Svar: Tack så mycket!! :D
Hanna Kero

Emilia

Såg dessa bilderna hos Elin och alltså! Så begåvade ni är båda två! Grymt!

Svar: Men tack fina du!! <3
Hanna Kero

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Sååå snyggt! :D

Svar: Åh tack!! 😍
Hanna Kero

Shanelle

Alltså ni båda är så fantastiskt duktiga! :D

Svar: Men tack fina du!! :D
Hanna Kero

Felicia

Såå snygga bilder! Vart är underklädessetet ifrån? :D

Svar: Tack!! Toppen är från hm och underdelen från Lindex! :D
Hanna Kero

Denise Taylor

Grymt snygga bilder :D