Sunny sunday

 
 
Finaste Mamma <3
 
Öh, hur snyggt matchat? Haha
 
Nu är jag hemma igen från en mysig helg hemma hos mina föräldrar!
Det var så himla underbart väder igår så njöt verkligen i solen i väntan på tåget och möttes också av en sjukt mysig solnedgång i Stockholm. Tog först en fika med min kollega på söder och sen blev jag kvar på söder. Lämnade av mina grejer direkt jag kom innanför dörren och gick ut utan jacka till vattnet och satt där och njöt också. För er som följer mig på snapchat (adda hannakero) så har ni sett lite klipp från det, sjuuukt mys!! Bästa avslutet på veckan och ledigheten. 
 
Idag är det precis lika underbart väder, bara att jag blivit så galet allergisk så ligger helt utslagen med svullen hals i soffan.. Försökte jobba tidigare men var tvungen att gå hem för är helt borta i huvudet. Får se om jag orkar njuta lite av vädret idag igen trots allt! HOPPAS NI NJUTER!! Massa njutning i detta inlägget hahah
 
pusshej!
 
johanna

härligt!