How to; My curls

 
Det var några nyfikna på hur jag gjorde för att få mitt riktigt lockiga hår så här har vi en video!
Det blev inte lika extremt lockligt idag utan det blev mer större lockar, så jag antar att du får mer små lockar av att använda fler av dessa skumgummispolar och större lockar av att använda färre. Jag använde inte lika många idag för att typ hälften av mina gått sönder... haha. Men jag gilade att ha större lockar också för det blir riktigt fina lockar! 
 
Ni hittar spolarna jag använde på Åhléns! Hittar de inte på deras hemsida of some reason... men jag har sett dom i en butik här nära mig! 
Elin

Snyggt!!!

AktivaDagar-Camilla

Fint! Har man lite egna lockar kan jag även rekommendera balsammetoden, på lockig.se kan man läsa mer :)

Johanna

Så snyggt!!!

Malin

Shit va snyggt! :D

Rebecka Kärrbring

asså hanna?!?! så jävla snygg!