Halloween

 
Idag har det varit en sån där perfekt höstdag!
Är tillbaka i mina hemtrakter över helgen och idag drog jag och mamma in till Skövde för att köpa lite smått och gott till kvällens halloweenfestande. Fick med mig ett par mockabyxor hem. Vet dock inte om jag ska använda dom än för kan inte bestämma mig om dom sitter bra eller inte. Ska fråga Madde som kommer hit och fixar sig med mig vad hon tycker!

Är varje år lika lost när det gäller vilken dag man festar? I torsdags var det amerikansk halloween... eller? För folk festade redan då och igår festade några... och idag...??? Hahah SNÄLLA FÖRKLARA!
Maja

Ingen expert nu då ;) Men här i USA firar man halloween hela oktober haha.
Mest sista veckan och idag är det det största firandet. Crazyyyy. Ha så kul ikväll!

Svar: Haha men vaa hela månaden alltså?! Hade ingen aning om det! Hoppas du hade det galet nice! :D
Hanna Kero

ISA

haha noll koll på halloween öht ;) meeeen vilka underbara småstadsvibbar jag fick av bilderna, nu längtar man hem lite! haha

Svar: Haha konstig "högtid" ändå... Jaa det är lite mysigt att vara på besök i småstaden igen !
Hanna Kero

Sophie

Liten snabb förklaring Halloween är alltid 31 oktober oavsett vilken dag i veckan det är men alla helgons dag är alltid lördagen vecka 44 :)

Svar: Okej, tack så mycket för förklaringen! Nu ska jag äntligen ha koll till nästa år ;)
Hanna Kero

P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson

Mysiga höstbilder!

Halloween är alltid den 31:a oktober -oavsett vilken veckodag det är.
Jag brukar jämföra det lite grann med julafton; det är ju alltid den 24/12, oavsett vilken dag i veckan det är :-)

Svar: Tack så mycket!Okej men då förstår jag! Haha tackar för förklaringen! :D
Hanna Kero