Julia Ivarsson

Asså du är helt sjuk HANNA! Så snygg.

Svar: Haha men Juliaaa, tack!! <3
Hanna Kero

Ebbe Waxin

Förutom att du står lite fel på brädan, super nice! ^^

Svar: Haha äsch, jag kan ju inte åka ;)
Hanna Kero

Johanna

alltså så snygga bilder! Och du är så snygg!

Svar: Åh tack så mycket!! :D
Hanna Kero

Elin Karlborg

Sååå snygga bilder! :D

Svar: Taaack!! :D
Hanna Kero

Erica

Så snygga och coola bilder! :D

Svar: Tack så mycket!! :D
Hanna Kero

dj utrustning

Alltså helt grymma bilder! Gillar bakgrunden i skateparken det blev skitcoolt speciellt din headerbild!

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir!! :D
Hanna Kero

Erica

Sjukt snygga bilder! :)

Svar: Tack! :D
Hanna Kero

Klara

SÅ snyggt! Gillar särskilt den med skateboardåkarna i bakgrunden.

Svar: Jaa jag älskar själv den bilden, tack!! :D
Hanna Kero

JUNITJEJ

Kanonsnygga bilder!

Svar: Tack så mycket!
Hanna Kero

Emma

Superfina bilder :)

Svar: Åh tack!! :D
Hanna Kero

Anna J Fotografi

Supersnyggt!

Svar: Tack så mycket! :D
Hanna Kero

Hanna

Så jäkla snygg så jag avlider!!!

Svar: Men åh vad snäll du är!! <3
Hanna Kero

Sara

Men fan vad du är läcker!

Svar: Men vad snäll du är!! Tack finis! 🙈
Hanna Kero

Johanna

Grymt snygga! Du och syrran är en bra kombo! :)

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir av att höra det! :D
Hanna Kero

Jessie

Hej Hanna, jag undrar vart du köpt din Adidas jacka som du har på bilder här på detta inlägget? Jag har typ letat överallt efter en på nätet men förstår inte vilken sida. Eller har du köpt den i en fysisk butik?

Tacksam för svar! :)
Kramz <3

Svar: Jag köpte den på Stadium i Sthlm! Den finns i Addidasbutiken med, men Stadium är lättare att komma åt så kolla där!
Hanna Kero