23.04.16

 
 
 
 
I'm back, schlätta här är jag!
Kom hit sen i fredagskväll och igår åkte jag tidigt på morgonen iväg till Lidköping för att äta frukost med finaste Louice och hennes pojkvän. Så sjukt mysigt i Lidköping när det är soligt och varmt! Sen drog jag hem och mötte upp min klass senare på kvällen för att se dans- & teater 3ornas slutproduktion. Det är lite hatkärlek till produktionerna man hade på gymnasiet... jag saknar att jobba med något stort priojekt, dansa och stå på scen. Måste få göra det snaaaart!! 
 
Jag åker hem redan imorgon eftermiddag så det blir bara en snabbvisit!
PS; älskar min rosa bomber!!!!!! Och sen gillade jag faktiskt att ha en låg stram hästsvans. Det trodde jag faktiskt inte jag skulle gilla på mig, men det gjorde jag!
Johan

Snygg outfit.

Svar: Tack! :D
Hanna Kero

ajlimullersandvik.blogg.se

du passar i hästsvansen, det är stiligt!

Svar: Tack så mycket! <3
Hanna Kero

jennie

Love the jacket! :D

Svar: Visst är den fin!! Helt galet kär i den :D
Hanna Kero

rememberthiis.blogg.se

Snygg jacka :D

Svar: Tack! Älskar den! :D
Hanna Kero

ISA

du var ju hur vacker som helst med stram tofs! det ger sånt ladylike utseende :)

Svar: Men åh tack snälla du! <3
Hanna Kero

Elin Turesson

Vart kommer jackan ifrån? Så snygg!!

Svar: Misspap.uk.com :D
Hanna Kero