Bomber jackets

 
 
 
Från misspap.co.uk
 
Klickade hem dessa jackor för ett tag sedan! 
Hade länge spanat efter en bomberjacka i rosa men såklart var ALLA I MIN STORLEK slut. Så deprimerande haha jag som verkligen ville ha en rosa. Men aja tänkte jag och beställde hem dessa två istället för ett billigt pris! Kvalitén är inte den bästa men ändå bättre än vad jag väntat mig så jag rekommenderar ändå sidan. Båda + frakt gick på ca 620kr!
 
Och vet ni det slutar inte här för jag lyckades få tag på en nude-rosa bomber också(!!) så den är på G hem till mig nu! Soooo happyyyy!
Lotta Pettersson

Jättesnygga jackor! Du passar i dom :)

Svar: Åh tack så mycket!! :D
Hanna Kero

Dilan

åhh sjukt snygga!!!! vad har du för storlek i dem? :D

Svar: Tog dom i S! :D
Hanna Kero

Ellen

vad heter dom där jackorna, finns så många olika där, hahah

Svar: Cherry Koko! :D
Hanna Kero