Fail

 
 
En helt vanlig dag förra veckan skulle jag bara tona håret så min blonda utväxt inte fanns kvar. 
Det slutade med att håret blev så jävla mörkt - nästan svart hahah. Upptäckte jag hade tagit fel färg ungefär 10 minuter efter jag satt i den i håret så ja.. det fanns inte så mycket att göra åt det. Som tur är känns det inte så dumt trots allt. Trodde det skulle se värre ut på mig än vad det gör!
 
Funderar på om jag ska försöka ljusa upp längderna på håret framöver och försöka hålla kvar det mörka i hårbotten. Hur har jag faktiskt ingen aning om... någon av er som vet? 
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag vet inte, men tycker det ser fantastiskt ut i den mörka färgen :)

Svar: Åh men vad bra, tack!! :D
Hanna Kero

Maja

Det blev ju superfint! Tycker du passar jättebra i mörkare hårfärger!

Svar: Tack så jättemycket! Trivs grymt bra i mörkare hår faktiskt! 🙊
Hanna Kero

Malin

Tips är att bara färga utväxten i fortsättningen så kommer längderna i håret blekas naturligt. Så hade jag innan och det blev en fin ombréeffekt :)

Svar: Åh tack för tipset, jag måste prova köra på det! Kan nog vara passande nu till sommaren!
Hanna Kero

Silja

Du passar asbra i den färgen👌🏽 Man kan ju ha ljusa slingor i eller kanske ombre eller dip dye i t.ex honungsblond. Det är även jättecoolt med någon udda färg som blå, lila till så där mörkt hår,så skulle det va ännu intressantare haha :D men det är jag det.

Svar: Åh vad bra tack!! 🙈
Jaa ombre är faktiskt något jag alltid velat ha men aldrig tagit tag i.. Tycker det är så snyggt men känns som man måste hitta en grym frisör för att få det bra! Ska absolut kika runt här i Sthlm nu i sommar 😃
Hanna Kero

Sofia

Superfint misstag 😊 du och Elin får passa på att ha en snövit fotografering (minns tillbaka till när du va Alice i underlandet )😄😉❤

Svar: Hahah det hade nog varit något! Får se om det blir något 😘 fina Sofia ❤️
Hanna Kero

Malin Bergsell

Alltid kul att prova något nytt med sitt hår, har också funderat på att göra mitt ljusare i längderna och mörkare högre upp :)

Svar: Men ellerhur älskar det! Tycker det är så fint med ombre :D
Hanna Kero

michelle

Ditt hår är verkligen drömmigt! Ser så långt och friskt ut!
/ en som har svintoboll till hår

Ett alternativ är typ såhär om du vill ha ljusare i längderna: https://se.pinterest.com/pin/440719513514792873/

Supersnyggt med lite gråa nyanser!

Svar: Men åh tack!! Jaa men JA haha, älskar gråa nyanser så det kanske jag kan fixa 😍
Hanna Kero

Elin Hansson

Å så härlig topp! Och vad fin du är!!

Svar: Ellerhur, Bikbok har riktigt bra basplagg!! :D tack fina du <3
Hanna Kero

Johanna

Been there, done that! Snyggt ändå! :)

Svar: Haha lätt misstag antar jag.. Men tack! :D
Hanna Kero

Pernilla Jungåker

du borde spana in http://www.lindarydens.se/ Det känns som att ni har lite samma stil :)

Svar: Bra tips där!! Henne kommer jag börja följa :D
Hanna Kero

Malin Bergsell

Tröjan var så läcker och fin färg :)

Svar: Ellerhuuur Love it! :D
Hanna Kero