HOBO

 
 
 
Mössa & T-shirt från HOBO New York // Bomber från Misspap.uk.com // Jeans från River Island // Skor från Din Sko
Foto: Elin Kero
 
Alltså detta stället!! Det blir så jävla fett på bild. Kan lova er en hel del bilder därifrån framöver! 
Tyckte bilderna blev riktigt coola idag trots att ljuset låg lite osmickrande och att det regnade samtidigt. Vad tycker ni? Jag diggar det iallafall!
 
Har en rabattkod till er som är nyfikna på att klicka hem något från HOBO New York också! Skriv i koden HANNA så får du 10% på din beställning! Woooh! 
Alma

supersnygga bilder!!

Svar: Åh tack!! :D
Hanna Kero

Madelene

Grymt Hanna !!

Svar: Tack maddis!! 💕
Hanna Kero

Johanna

Supersnygg jacka! :)

Svar: Tack! :D
Hanna Kero

Elin

Så snygga bilder! Speciellt den första! :D

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!! :D
Hanna Kero

Matilda

Det är GRYMMA bilder Hanna!! Sådan inspo jag fick :D

Svar: Men åh vad glad jag blir!! Tack! :D
Hanna Kero

Pernilla Jungåker

SNYGGUNGE!!
PS! Jag kräver att du ska lägga ut fler låtar på bloggen.

Svar: Haha men tack själv finaste Pernilla!! Kanske kommer hända 😏❤️
Hanna Kero

ISA

så snygg,cool,ball brutta är du!

Svar: Men duuu tack!! 😩
Hanna Kero

Linda Ph

Åhh vad härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Hanna Kero