New job

 
 
VEEEET NI VAD?!? 
Jag fick jobbet på Adidas!!! Haha precis som jag skrev här på bloggen när jag lämnade CV så var det ju Adidas jag verkligen ville ha - så fick jag det! Redan nu på söndag slutar jag på Indiska och kör mitt första pass på mitt nya butiksjobb nästa vecka. Jag vet inte varför men jag har inte riktigt hunnit greppa att jag faktiskt ska byta jobb även fast jag vetat detta i 2 veckor. Har ju trots allt alltid haft Indiska sedan jag flyttade hit, men jag är taggad! Ska bli så sjukt kul att köra något nytt! 

Vad tur jag har egentligen. Allt rullar verkligen på! 
Sarah

Åh, vad roligt! Ett stort grattis till det nya jobbet! :D

Svar: Tack så mycket!! :D
Hanna Kero

ISA

men grattis fining! så roligt att du testar massa olika grejer :) vilket adidas?

Svar: Tack!! :D det på Kungsgatan!
Hanna Kero

JUNITJEJ

Grattis till ditt nya jobb!

Svar: Tack så mycket!! :D
Hanna Kero