Dancing

Världens bästa Madde joinade mig för att hon skulle öva sin monolog till att söka skolscener samtidigt <3
Och jag gick nästan ner i spagat?! Blev så chockad har ju stelnat till som fan sedan jag gick i skolan haha 
 
Så ja, idag har jag äntligen fått dansa av mig allt.
Åh vad skönt det vaaaaar. Haft sånna cravings hur länge som helst men absolut inte haft utrymme för det. Jag har bestämt mig för att börja kolla kurser i Stockholm i höst för jag behöver och vill dansa helt galet mycket. Fatta vad nice! Om någon har tips på en bra dansskola i Stockholm - dela med er! Skulle verkligen uppskatta det! 
 
Sitter iallafall på tåget hem nu. Har varit en kort men mysig sväng hem till föräldrarna i Skara <3 
Madde

Bästa Hanna 💕

Svar: Love you ❤️
Hanna Kero

Johanna

Åh, åh, åh avis!Fett härligt att dansa!! :D

Svar: Jaa åh vad jag hade saknat det <3
Hanna Kero

Elin

Hej Hanna! Jag har en fråga. Går du någon sport? Eller tränar du något annat? ( utom dans då ) Guuud så roligt det verkar att dansa. Har tyvär ingen talang för dans ALLS. Men hade jag haft det så skulle jag typ dansat hela dagarna haha :)

Svar: Hej! Nej jag gör inte det.. Skulle verkligen behöva röra på mig mer men är en sån lat människa när det gäller sånt haha 😞 jag kan inte säga att jag är särskilt grym på att dansa när jag släpper loss till Ariana Grande här hemma, men det hindrar mig inte! Så tycker du ska dansa jävel ändå! 😃
Hanna Kero

Wera

Jag har också varit sjukt sugen på att börja dansa igen i höst och vad jag vet ska Balettakademin & Base 23 ha flera bra kurser!

Svar: Åh tack för tipsen! Ska kolla in de! :D
Hanna Kero