24h

 
 
 
 
 
Detta är vad mina senaste 24h har bestått av + en liten utgång efter doppet vid Svalnäs!
Min rygg gör så jävla ont nu och jag dansade knappt igår. Typ lite osmart att dra ut men ångrar inget ändå, hade en sjukt kul kväll med Louice och ett par andra vänner vi mötte upp i slutet av kvällen!
 
Nej nu måste jag lägga mig ner, men vågar typ inte lägga mig för är rädd jag stelnar fast i sängen, fyfaaaaan
Johanna

fina bilder!

Shanelle

Har också problem med ryggen, har varit massor hos kiropraktor och massös, det enda som hjälper är att träna eller i alla fall att röra på sig. Stretcha, yoga, springa, jogga, gå, styrketräna och att träna bålen, rygg och mage. Jag jobbar ju inom restaurang och det blir lätt väldigt slitsamt för ryggen och det har hänt att jag bara legat och skrikit på kvällarna för att det tagit förjävla ont. Hoppas att det blir bättre för dig!

Svar: Men åh fy.. Ja jag har fått samma råd att röra på mig, göra lindrigare övningar för ryggen och sådär för att få upp spänningarna i ryggen.. Man blir verkligen så handikappad när ryggen krånglar! 😳
Hanna Kero