Company

 
 
 
 
Hej och hå, har haft fullt upp det senaste igen!
Vet inte riktigt vad mer jag ska säga.. jobbat, haft lite tjejer hemma hos mig osv. Bilderna är från när jag och Daniella myste tillsammans i början av veckan, sjukt kul att träffa henne igen efter över ett halvår!
 
Nu ska jag äta choklad o va glad. Hare gött haj
Johanna

fina bilder! älskar bomber jackan!

Tovegranfeldt

superhärliga bilder!

CAMILLAESI

så fina bilder :D

Isabell

Så himla mysiga bilder! :)

Eira

Härliga bilder!

Elsa

Hej! Egentligen helt orelaterad kommentar till inlägget men kunde inte hitta något annat sätt att kontakta dig. Jag har följt din blogg i ungefär ett år just nu och har alltså följt din flytt till stockholm. Är bokstavligt talat helt kär i ditt lilla hus och är sååå avundsjuk haha. Jag ska själv antagligen flytta till stockholm om ungefär ett år men börjar kolla efter boende redan nu då jag vet hur svårt det är att få tag på något. Jag undrar hur du fick tag på ditt boende, och om du har några tips på hur jag skulle kunna skaffa mig något som inte kostar en förmögenhet och som inte ligger ute i ingenstans.
Kram!

Svar: Hej, sjukt kul att höra att du följt mig så länge!! jag fick mitt boende genom kontakter och det är oftast så jag hört andra fått det med. Så om du känner någon som känner någon - var på direkt! Annars har vänner till mig hittat boende tack vare blocket-annonser och jag vet att man själv kan göra en annons om att man söker boende och beskriver vem man är och sådär. Det är bra att du är ute i tid, men oftast får man tag på andrahandshyror ganska snabbt inpå när man ska flytta, så få inte panik om du inte har något i god tid i förväg!

Lycka till nu!! Det kommer lösa sig med boendet tillslut oavsett 😍
Hanna Kero

Shanelle

Så snygg bomber!