Grey & Ultra Boost

 
 
Sweatshirt från Monki // Jeans från River Island // Skor från Adidas
 
Dessa skorna är de bekvämste skorna som finns på denna jord - Ultra boost från Adidas.
Och med det sagt vill jag också berätta att jag var hos en kiropraktor idag för att kolla upp min rygg. Har haft så jävla ont i några dagar nu och fick reda på att jag tydligen har ett kortare vänsterben. Måste köpa en sula för att balansera upp det, hade ingen aning om detta hahah herregud. 
 
Nåjaaaa nu ska jag vila min rygg lite för att sedan åka iväg med mamma till Skövde för en liten mor & dotter-eftermiddag <3
Tovegranfeldt

såå snygga jeans haha!

Fani

Snygg outfit och älskar skorna :) Är faktiskt på jakt efter ett par sköna skor nu så tack för tipset! :D

Lena

Så snygga bilder!! :)

matilda

Vilken fin och mysig outfit! Jag har också vänsterben kortare, inte så mycket att jag behöver en sula för det men måste kolla upp det då och då så att det inte blir värre :) Hoppas det fixar sej!

Johanna

snyggt!

ajlimullersandvik.blogg.se

men vilken tur att du fick det uppkollat då, om det är därför ryggen har gjort så ont!! :)

Malin Halvarsson

Hoppas du blir bättre i ryggen! Hade också problem med ett längre ben förut men det gick till sig efter flera massage omgångar.

Och återigen, DU ÄR SÅ VACKER!!!