NA-KD

 
Kolla vad jag vaknade upp till i morse!
NA-KD har skickat ut ett massmejl till alla registrerade med två bilder jag och Elin tog! Haha kändes lite odd att scrolla igenom mejlet och se en själv, men är ju så sjukt kul! Så om ni fått ett mejl från NA-KD som heter "From day to night" så tycker jag ni ska in och titta!
 
 
Kläderna jag har på mig har för övrigt blivit mina favoriter. Skönare finns inte! Ni lär se mig springa runt i det ena eller det andra en hel del framöver!
Malin Halvarsson

Asså guuuurl!!!!! SÅ SNYGG

johanna

men woow, och hur snygg är inte du då?

Ninni

Vad häftigt! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sjukt snyggt

Fani

Riktigt grym outfit :) Älskar toppen och kjolen, perfekta tsm :)

Lisa

Grattis, så himla kul!! :D Fina!

Anonym

Åh va snygg du är Hanna <3

Svar: Men åh tack finaste Beckis!! <3
Hanna Kero

Evelinebback

Shiit tjejen! Galet snygg!! Tränar du? Isåfall tränar du på gym eller hemma.. vilka övningar då, skulle du kanske kunna göra ett inlägg som handlar om träning? Kram!! <3

Svar: Men åh tack fina du!! Jag tränar typ inte alls om jag ska vara ärlig haha.. De övningar jag kanske gör lite då och då är squats och typ sit ups, men annars springer jag/går powerwalk sjuuuukt sällan haha 🙈
Hanna Kero