Dramaten

 
 
 
 
 
Kappa - Zara // Tröja - Indiska // Byxor - fått i present // Halsband - Nelly.com // Skor - Vans
Foto: Elin Kero
 
Lite bilder som vi tog i tisdags vid Dramaten! 
Det är ju så lyxigt att bara kunna bestämma en dag och möta upp syrran i stan så vi kan hjälpa varandra med bilder till bloggarna. Längtar tills det blir varmare så vi kan börja springa runt ute mer!
 
Idag tänker jag inte göra någontiiiiiiing. Sådeså. Skiter i att jag behöver städa. Skiter i att jag behöver söka jobb. Skiter i allt. Jag ska kolla på britaward och dricka te. 
Johanna

men alltså orka hur snygg du är då!

Johanna

snyggt!

Johanna

Schyssta bilder! :)

Lina Fogel

Asså gud Hanna, du är ju så jäkla vacker!!

Svar: Men dudåååå Lina?! 😍
Hanna Kero

CAMILLAESI

Fina bilder :-)
Var i dramaten för två veckor sen och det var så fränt!Eller det tyckte jag iallafall, haha

Svar: Tack, ja men det tycker jag också! Det ser så kungligt ut! :D
Hanna Kero

Hemma Hos Felicia

superfin kappa du har! :)

Svar: Tack så mycket, älskar den! :D
Hanna Kero

Elin

Hej Hanna! Jag har en fråga. Lite random kanske men jag vill fråga hur lång du är?? Det ser alltid jätteolika ut på dina bilder hur lång du är. Hahah som sagt väldigt random men jag lägger märke till saker som ingen annan gör så var bara tvungen att fråga ;) Älskar din blogg förresten, puss!

Svar: Hej Elin! Haha komiskt nog pratade jag med syrran om det häromdagen! Jag har en tendens att alltid se längre ut än henne på bilder även fast jag är några cm kortare! Jag är iallafall 168cm lång! :) åh tack söta du, puss!!
Hanna Kero

Alma

så härliga bilder, ser riktigt vårigt ut :)

Beata

ja shit va lyxigt med en fotande syrra :)

Kajsa

Alltså vilken baaabe! <3

Svar: Men Kajsa dudåååå 😏🙊
Hanna Kero

Linda Ph

Byxorna såg verkligen för sköna ut! Vart köpte du dem? :)

Svar: Dom är underbara! :D Jag vet inte, jag fick dom i present för några år sen.. Kan varit typ shein eller något sånt, men har sett liknande på hemsidor som Nelly och asos! :)
Hanna Kero