The best way to avoid disappointment is not to expect anything

 
Let's förklara min rubrik. Igår åkte jag in till stan endast för att köpa en jacka. 
Jag kom inte hem med en jacka. Utan jag kom hem med 3 andra påsar.
 
Hade kollat på den jackan tidigare och nu när jag åkte tillbaka var den inte lika fin som jag minns den haha. Så det blev lite av en besvikelse ändå, men tog ett snabbt varv och letade upp en ljus halsduk jag velat ha väldigt länge och ett par nya svarta jeans eftersom mina gamla är för stora.... Och 3 par trosor men det blev också en besvikelse. Haha alltså 2 stycken var för stora och det 3e paret var inte alls vad jag trodde det var. Sen blev typ halsduken en besvikelse också så jag funderar på att lämna tillbaka den. Jag märker redan att den luddar av sig väldigt mycket blääää, men den är så fruktansvärt skön annars så har lite beslutsångest.
 
Nej nu ska jag dricka mer te för min onda hals och leta upp lite låtar jag kan skicka som referenser till my bae som erbjudit sig att prodda en låt åt mig. Alltså bästa bästa bästa människan som finns. 
Anna

Haha, älskar när man aldrig kommer hem med det man ska utan en massa annat! :)

Malin Bergsell

Brukar vara så för mig med haha ^^Hittar aldrig det jag egentligen ska köpa så kommer hem med smink eller kläder istället :D

Johanna

vad synd! och halsduken som ser så mjuk och mysig ut

Johanna

testa tvätta halsduken (försiktigt, typ ullprogram), har också en halsduk som luddade något otroligt, men tvättade den och nu är den perfekt! :)

Svar: Ska testa det om jag inte hittar en annan på stan imorgon! Förhoppningsvis funkar det på min med! :)
Hanna Kero

Fairylandsurprises

Det där känner jag igen!
Är så lätt hänt.