Grönalund

 
 
 
 
 
 
Igår var jag på Grönan med min älskade bästa vän Andrea!!
Hon har varit här nu mitt på veckan och myst med mig i det fina vädret. Vi har inte setts på ett halvår?! Det var så behövligt att få träffa henne att jag till och med fällde en tår när jag fick krama om henne på perrongen i Onsdags haha jag som ALDRIG gråter. Imorgon åker hon hem, men jag ska försöka ta mig till Göteborg (dit hon snart flyttar!!) i mitten på Augusti så det känns inte helt förjävligt ändå.
 
Nu är det bara att hugga in på några intensiva jobbveckor. Puss <3
Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en underbar dag! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

wooow!

ISA

nu fick du mig att vilja åka dit ännu mer. blir som barn på nytt jU! ;)

Rebecca Hansson

Härliga bilder :)

Malin Bergsell

Älskar att solen skiner igenom i karusellen :)