...

 
 
Har världens gosigaste uteställe ändå eller vad säger ni?
Idag hade jag no plans så drog ut till stan för att lämna tillbaka lite saker jag köpte i fredags. Det slutade med att jag istället kom hem med dubbelt så mycket annat mot vad jag lämnade tillbaka... Typical meeeeee jag kan inte hålla i pengar haha. Hade mamsen i telefonen hela turen också, så mysigt! Hon är sjuk stackarn så vi båda höll varandra sällskap <3
 
Nu ska jag bädda ner mig och kolla på film hela natten tänkte jag. Vill bara lägga mig under täcket och gosa ner mig med massa kuddar runt omkring mig. Hoppas ni haft en bra dag, min har iallafall varit ganska mysig!
ISA

mysigt det låter du! :) njut av kvällen!

Matilda

totally same när det gäller pengar... man vet att man borde spara men det finns ju så otroligt mycket fint man vill ha?? :D

Heddi

Är samma som du när det gäller pengar. Säger strängt till mig att "nu ska du spara och bara köpa det här" men slutar alltid med att jag släpar hem mer än vad jag skulle ha köpt... :P