portfolio exhibition

 
 
 
 
 
Jag är en så stolt lillasyster till en så sjukligt talangfull storasyster att det är helt galet.
Idag hade hon och hennes klass sin examensutställning i Kungsträdgården och jag kände bara ren glädje av att se allt min syster gjort. De flesta av er vet ju att hon är helt galen på det hon gör. Det är ju sån kvalité på allting, verkligen 100% på allt även fastän hon inte själv är nöjd. 
 
Det var så sjukt att stå och bläddra i hennes portfolio och se sig själv utprintad i sånt stort format haha. Blev typ lite rädd med kändes så fint att få vara en del av hennes examensarbete. Ne, det var en sjukt fin utställning och jag ser fram emot att se vart vägarna kommer leda min bästa vän, stöttepelare och medspelare. <3
Linda

Så härliga bilder!! :D

Johanna

fina bilder!