This week

 
 
 
 
Och där flög min semestervecka förbi!
Den har bestått av äkta sommarvärme, shopping, mysiga frukostar och middagar med famijen, islatte och firande av min systers födelsedag och examen, som ni redan sett lite utav! Sen får vi ju inte glömma Lina som var här och kickade igång veckan! 
 
Känner mig utvilad trots allt fläng fram och tillbaka inne i stan. Mysigt att få hänga med familjen och njuta av det fina vädret! Let's hoppa in på jobbet igen och dra in lite para som jag slängt iväg denna veckan haha hoppas ni haft det lika bra som jag!
Maja

Åh vad mysigt det låter! Måste bara fråga vart du köpt solglasögonen på första bilden? :)

Svar: De är från River Island! :)
Hanna Kero

Malin Halvarsson

Ååh, vad jag gillar din blogg! Måste bara fråga, vad är det för kamera du använder? Den ser så lätt och smidig ut :)

Svar: Vad glad jag blir!! Det är en Sony a5100, hur smidig som helst till vardags! Annars använder jag en Canon 600d! :)
Hanna Kero