Brand ambassador of HOBO New York

 
 
 
Låt mig uttrycka det fina med att jobba stängning på hötorget:
Dom tar nämligen ner allt ungefär en halvtimma innan vi stänger och istället ställer sig någon i hörnet just utanför vår butik och säljer blommor billigt. Jag fick igår med mig 2 förpackningar med stora fina vita liljor i för 40:-!!! Haha så lycklig jag hade nämligen funderat på att köpa med mig blommor hem när jag hade lunch men orkade inte då. 
 
Anyways, jag hämtade ut ett paket med kläder från HOBO New York på vägen hem igår. Jag kan nämligen informera er nu om att jag är deras svenska ambassadör! Så jag ser fram emot att få sätta ihop lite street-outfits för er framöver!! 
 
Imorgon är det påskafton, jag jobbar men har bokat bord med världens bästa Johanna efteråt så vi ska dricka och äta gott! Fyfan vad mys det ska bliiiii!! Ha det bäst <3
Rk

Så jäkla snygg o sexig du är!

He

Snygg som vanligt!

Skulle du inte kunna skriva någon inlägg hur det kom sig att du blev musikintresserad, började spela piano och gärna tips på hur man kommer in i pianospelandet för nybörjare? :) Hade varit kul att läsa det!

Svar: Tack! 🙈
Jo men absolut, det ska jag nog kunna fixa! Bra idé! :D
Hanna Kero